Polderloop 2019

12.00 uur  Inschrijven voor Polder- en Stratenloop
In S.K.C. “De Leemhof” kan men zich inschrijven voor deelname aan de Polder- of Stratenloop. Voor de Polderloop wordt een bijdrage in de kosten gevraagd van € 3,00. Deelname aan de Stratenloop is gratis! De Stichting Duursport Gendt is wederom bereid gevonden om de organisatie op zich te nemen.
Men zal u van de gang van zaken op de hoogte houden en de wedstrijden zullen weer van deskundig commentaar worden voorzien. Zie ook website: http://www.duursportgendt.nl/

13.00 uur  Stratenloop
De jongens en meisjes t/m 9 jaar starten om 13.00 uur om hun parcours in de Dorpstraat af te leggen.
Om 13.15 uur starten de jongens en meisjes van 10 t/m 13 jaar. Zij lopen het parcours twee maal.
Om 13.45 uur zullen alle winnaars op het grote podium worden gehuldigd en krijgen zij de prijzen uitgereikt. Alle deelnemers krijgen een herinneringsshirt.

14.30 uur  Polderloop

De Polderloop is al vele jaren het sportieve hoogtepunt van Koningsdag. Ook dit jaar zal de strijd weer losbarsten op de bijna 8 km. lange route door de prachtige Gendtse Polder. Velen zullen hun uiterste best doen om mee te sprinten voor goud, zilver of brons, maar voor de meeste dames en heren is het bereiken van de finish de ultieme uitdaging.
De route is als volgt: Dorpstraat, Julianaplein, Kleine Raalt, Dijkstraat, Waaldijk, Polder, Waaldijk, Markt, Dorpstraat. De finish is in de Dorpstraat. Alle deelnemers ontvangen een shirt als herinnering.
Om +/-15.15 uur vindt de huldiging en de prijsuitreiking plaats op het podium.
Contactpersoon voor Polder- en Stratenloop: http://www.duursportgendt.nl/