middag programma

11.00 uur  Muziekprogramma vanaf de kiosk op het Julianaplein
Muziekprogramma vanaf de kiosk op het Julianaplein
In samenwerking met Café De Klok en Grand café Nr.19 zal u vanaf 11.00 uur een feestelijk muzikaal programma worden aangeboden op het Julianaplein. Om +/- 14.00 uur neemt de gerenommeerde band Van Gennep  bezit van het podium en zij zullen ongetwijfeld  iedereen in de juiste stemming brengen tot +/- 19.00 uur. De mensen van De Klok en Nr.19 zullen u deze middag graag van dienst zijn op het gezellige terras. Dit moet u absoluut gehoord en gezien hebben.

Vanaf het sfeervolle terras kunt u weer genieten van alle activiteiten om u heen!

13.00 uur  Jeugdorkest St. Caecilia

Op en nabij het Julianaplein zal geruime tijd worden gemusiceerd door de jeugdleden van Harmonie St. Caecilia. Deze groep, in de leeftijd tot 14 jaar, is opgericht om de jeugdige leerlingen de kans te geven zelfstandig optredens te kunnen verzorgen. De groep bestaat uit een jeugdorkest en een jeugdslagwerkgroep. Zij zullen laten zien en horen dat voor deze muzikanten een veelbelovende toekomst is weggelegd. Geef hen de belangstelling en waardering die zij verdienen.
Alle tijden zijn onder voorbehoud!