kraam huren op de vrijmarkt

Huren van een kraam op de Oranje Vrijmarkt in Gendt op de Koningsdag zaterdag 27 april 2019.
De organisatie is in handen van de Oranje Stichting Gendt en het is mogelijk om een kraam te huren: de prijs voor 1 kraam is 17,00 Euro en twee kramen voor 32 Euro voor 3 kramen is 48,00 Euro. De kraam is 4 meter en voorzien van een dekzeil.
U dient op te geven of u  wel of geen stroomaansluiting bij de kraam wil . De standhouders dienen zelf kabels mee te nemen. Inrichten van de kramen is vanaf 10.00 uur en eindigt rond 16.00 uur.
Datum is op  zaterdag 27 april 2019. De plaats is in Gendt, Julianaplein/Julianastraat (centrum bij de vlam). Contactpersoon: Eric Blankert, Steenakker 10, 6691 DN Gendt, mobiel 06-28907060, e-mail: ericblankert@hotmail.com. Of marktcommissie@oranjestichtinggendt.nl
U krijgt het inschrijving formulier thuis gestuurd als u aangegeven heeft dat u belangstelling heeft. Het definitieve  programma van de Oranje Stichting Gendt zal nog worden bekent gemaakt, maar reeds nu kunnen we berichten dat naast vertrouwde elementen ook nieuwe zaken zullen de sfeer zullen opluisteren.
Hhttp://www.oranjestichtinggendt.nl/et bestuur van de Oranjestichting Gendt is opnieuw vernieuwd, ook onze website: http://www.oranjestichtinggendt.nl/
Wist u dat in Gendt al vanaf 1936 Oranje feesten werden gehouden.